2015年4月18日 星期六

Day 15 - 1月4日 人魚傳說 vs 勇者屠龍


上一篇 : Day 14 - 1月3日 第八站 : 人魚傳說 凱歌莉亞 Kaikoura

下一篇 : Day 15 - 1月4日 第九站 : 生命戰士 Christchurch 歸回基督

4 January 2015 - 時晴時陰

今日早餐要 DIY 啦, 因為要趕住10時參加觀鯨, 所以各人在自己單位內自煮早餐比自己食, 阿福為自己煮左丁旦面同奶茶.

9時半出發啦, 不用5分鐘就到左 Whale Watch 公司 check-in日團, Whale Watch 係Kaikoura 官方指定觀鯨公司, 只此一家, 保證若看不到鯨魚, 退回八成團費, 讚!!!





時候尚早, 未到出發時間, 我地週圍影下, 又有手信corner, 阿福買左唔少, 旁邊有間全海景的餐廳




















在餐廳見到黑幫仇殺

https://drive.google.com/file/d/0B9ueu7K6E4bpNWlNTUp3ZmpkRFE/view?usp=sharing

因為阿福暈船浪, 所以就無參加觀鯨

觀鯨大使準備出發, 一路順風



好搶眼的觀光巴士





導賞員阿 Sir 都幾型仔







好多海豚追住架船







https://drive.google.com/file/d/0B9ueu7K6E4bpQzc0eEc5MXdwM0k/view?usp=sharing

望穿秋水, 終於鯨來了



上水呼吸一刻, 珍貴時段








拜拜你條尾, 返落水底再搵食









S 哥好 high, 因為心願達成





Whale Watch Crews 



英雄凱旋歸來

















今日一個高潮過去啦, 而另一個高潮又掀起

由Whale Watch 公司開車, 大約8分鐘來到 The Original Kaikoura Seafood BBQ



呢度, 就係我地成個南紐行程的終極目標, 這是世界知名的BBQ海鮮檔, 到 Kaikoura 的遊客必到這裏 



好多人, 落 order 要排隊



這位靚女原來係香港去的留學生, 全程用廣東話同我地落單



鐵板香噴噴





hey ... big spender!!!  阿邊個邊個, 同我攞最靚的龍蝦, 50蚊以下的唔要... 







一瞬間 ...



實在人太多, 落左單都要等, 話之你係唔係 hey ... big spender

阿福樣衰地在等...



美好的姻緣, 係要比時間等架, 大家睇, 有情人終成眷屬啦











阿福咁大個女, 最豪係呢次



阿壽 : 福頭, 盡食唔好執輸呀





最高尚宮 : 唔錯, 同我係宮裏面食果d差不多.

尚膳宮 : 大人, 我煮果d唔好食咩 



E大姐 : 一級棒, 我可以連食十隻



一咬難忘, 我為你狂

我咬你

再咬你

深深地咬你

傳聞中的屠龍勇者, 係 Kaikoura 的海岸現身, 龍亦瞬間被消滅啦


縱使有更美好的事, 都總有過去的一天, 阿福想唔到有咩形容詞黎形容呢刻的心情, 只係知道一件事, 就係萬事萬物, 一切都盡皆歸回基督.

告別 Kaikoura 時的海岸都很美, 返基督城呢一程係全個南紐行的最後一程車, 阿福竟小有咁 "洽" 著左.







Kaikoura 官方旅遊資訊站


上一篇 : Day 14 - 1月3日 第八站 : 人魚傳說 凱歌莉亞 Kaikoura

下一篇 : Day 15 - 1月4日 第九站 : 生命戰士 Christchurch 歸回基督

--> 回頁頂

--> 到目錄 

沒有留言:

張貼留言