2015年4月18日 星期六

Day 14 - 1月3日 第八站 : 人魚傳說 凱歌莉亞 Kaikoura

上一篇 : Day 13 - 2015年1月2日 Mount John 與 Milk Blue

下一篇 : Day 15 - 1月4日 人魚傳說 vs 勇者屠龍

這個海岸太美麗
When the Mountains meet the sea


H. Gateway Motor Lodge, Kaikoura

3 January 2015 : 2015年的第三天, 仍然係天晴

今日, 係要同阿福的 dream land 說再見的日子, 阿福真係好唔捨得, 但天下無不散的筵席, 同 Lake Tekapo 分別時, 亦即意味住我地南紐行程已近尾聲.

今天的行程, 係成個南紐行最長車程的一天, 不計休息, 都要用上4小時, 所以今天暫停一天老鄧私房早餐, 人人要7時半起床, 8時要開車, 然後在外面吃早餐.

我地係Doughboys Bakery Cafe 食早餐, 話時話, 間餐廳雖然 "Yup", 但最平都要 NDZ8 to NDZ10 一個早餐, 飲品還要另計, 餐唔包, 都幾乸脷, 又唔特別好食

可能日日都有老鄧私房早餐, 所以有比較



可以睇下呢班追星者的評語 : Doughboys Bakery Cafe

約8時半禱告交託, 開車出發



大約10時15分到達第1休息站 Geraldine

What if it's ture?



然後第2站 Rolleston 午餐, 餐廳就係呢間 :



紐西蘭的麥記雖然貴過香港, 但點都要試下, 有d款香港冇架, 就好以炸紫蕃薯條, 甜甜地唔錯喎, 魚柳飽件炸魚, 竟然係炸魚薯條果隻炸魚, 好新鮮, 唔似香港果種急凍魚柳, 所以唔緊要啦, 阿福覺得佢抵食過個今朝個早餐.

吃完飯後, 途經一處 Waipara Hills 的酒莊, 好似幾有名, 當然又入去逛下啦.

不過, 呢間唔同 Wanaka果間, 呢間只試酒唔買係要比錢架







我地最後都有幫襯, 買左枝白酒, 今日咁長車程, 買枝去到 Kaikoura 飲, 可以 relax 下啦!

第3站停係 Cheviot 休息下, 之後就不停站直踩到 Kaikoura, 大約3點, 就見到優美海岸, 當然要停啦, 隨便一停, 就見到海洋動物


er... 呢 d 唔係海洋動物, 只係想講, 呢張作品造就左  :   

"老鄧與海"





"福花"




海邊還有很多不知名的小花





佢係影 "后"





請勿打擾





望咩呀, 望 ~~~



踩黎我環頭, 你唔想大啦, 兄弟, 郁佢!!!




大約4時後, 我地就到左 Kaikoura Gateway Motor Lodge



但遇上d 阻滯, 我地 check-in 時, 先知道 Agoda 網出左失誤, 訂小左至少兩個人的位, E大姐同 counter 理論左一排, 都無情講, 要臨時補現價.

無法啦, 肉隨砧板上, 好在佢地有房, 唔係都幾呢hea.



我地就住呢兩個 connection room, 咪睇少呢兩個 room, 係十分先進架, 係露台可以飛旦, 飛蕉, 飛包, 飛乜飛物過隔離都得, 唔駛走出門口, 好方便

仲可以比最高尚宮親下民咁啦





還有泳池喎, 不過未試過



安頓好後, 就出發食晚飯啦, 來到 Kaikoura, 點可以唔嘆海鮮呢, 我地揀左 Craypot Cafe & Bar



海鮮併盆



青口超讚, 還有海鮮湯和肋排, Yummy



咩話, 你肚餓?!  Ooooo , I'm so sorry 囉



食完飯後, 我地又四圍遊下

奇特的岩岸




這裏名為 Seal Colony, 不難發現海獅



你找到牠嗎?






Kaikoura 的沿岸盛產一種名為 Crayfish的小龍蝦, 毛利語 Kaikoura 就是小龍蝦的意思.

而小龍蝦的幼體是鯨魚的主要糧食, 所以一年四季, 這海岸都有鯨魚游來覓食, 自然, 觀鯨也成為 Kaikoura 的主要收入來源.

而成年的 Crayfish, 亦是大部份海洋生物的糧食



這個海岸太美麗


當然, 我地作為企係食物鏈最前線的人類, 梗係唔會落後啦.

明天我地參加左早上十時的觀鯨活動, 下午就會去世界著名, 連 Lonely Planet 雜誌都表揚的海鮮攤檔食 Crayfish啦.

Kaikoura 的 township 都好有自已的個性

這是公廁, 阿福幫襯過, 去得好有藝術味道, 舒服曬~~~







隨意的塗鴉



廁所隔離就係市中心的休憩公園, 後面就係海灘, 城市規劃得十分出色




















可愛的食店, 竟然有警世名言





Elderflower Lemon N Lime, Yummy !!!



今日號外事件 : 幾百歲有口難言

遊完街後, 我地返住宿另有節目呀, 係 Lake Tekapo 除夕倒數等新年, 就玩接龍, 來到 Kaikoura, 就玩有口難言, 今晚題目由最高尚宮負責, 真係考起啦.

大家唔好笑到咁大聲 ....








係 Kaikoura有開心的集體回憶, Yeah !!!


我地一致通過, 明晚在基督城最後的一晚, 再次有口難言, 由 E 大姐負責出題.

大家早睡早起, 明天要觀鯨啦.

上一篇 : Day 13 - 2015年1月2日 Mount John 與 Milk Blue

下一篇 : Day 15 - 1月4日 人魚傳說 vs 勇者屠龍

--> 回頁頂

--> 到目錄 



沒有留言:

張貼留言