2015年1月25日 星期日

準備篇 - 2014年12月21日至2015年1月5日共16天14晚

上一篇 : 旅途就如一場夢                             下一篇 : 阿福的同路人

機票 :

出發日期早已在2013年初已訂好了, 由於那時段是超級大旺季, 所有旅行社都唔肯落實機票的價錢, 一切都要等到2014年才能報價.

之後有收到消息, 話星航會在2014年1月左右推出特惠機票, 不是直航的, 要在星加坡轉機, 再抵基督城, 票價只係 $5,XXX.

呢個消息確令人鼓舞, 大家都懷住喜悅的盼望, 安心等候2014 年的來臨.

但世上o既事豈能盡如人意呢, 撲平機票一時唔夠人手快, 到我地要時, 就已經漲價到 $7,XXX.

呢個環境, 已經唔容許我地有任何猶疑, 要即刻扑鎚, 否則好快就會上到成餅野一張.

經過好多沙沙石石, 枝枝節節, 最後機票平均每人 $7,XXX , 連稅找數 $10,XXX.

點解我會講 "平均" 呢?  係因為平機票只搶到6張, 第7張就要 $10,XXX,  除開就係 $7,XXX 啦!

天父有恩典, 因為機票價錢以天計上漲, 到5月已經叫價至 $12,XXX 不包稅, 攞膽呀!


住宿 :

3月左右機票落實, 比曬錢, 大家才安心開始計劃行程.  甚至去到墾丁開會去...

走東, 走西, 走南, 走北, 各人都有唔同意見, 縱使有冇建設性都好, 起碼知道各人所需, 盡量在行程上大家相互包容及遷就.

最後就是這個方案 : A 至 I, 停9站的住宿

A. Christchurch Airport Gateway Motor Lodge
B. 252 Beachside Holiday Park, Hokitika
C. Franz Josef Top 10 Holiday Park
D. Wanaka Edge Suite
E. Asure Amber Court, Lake Te Anau
F. The Glebe, Queenstown
G. Lake Tekapo Mantra
H. Gateway Motor Lodge, Kaikoura
I.  Quest Serviced Apartment, Christchurch

對於香港人黎講, 以上9間住宿的單位面積, 都達豪宅級數, 尤其是 Queenstown 及 Lake Tekapo 兩個地方, 真係值得開篇專頁黎講.


租車 :

我地一行7人, 但搵極紐西蘭都冇9人座位的車, 最多係 Huydai i-max 的8人座位.  這車行李箱比較寬敞, 於是大家協議, 每人所帶的喼不能超26寸, 並盡量用軟包可以塞入 "哪位".

我地係 Avis 訂了一部, 但佢唔保證會比到 i-max 比我地, 到時會比 KIA 的8人車代替.  KIA 的行李箱比較 "騎呢", 車身比 i-max 窄, 所以, 又係我地憑信心禱告的時間啦!

天父恩典滿滿的, 我從來都無擔心過, 祂聽了我地的禱告, 大家看, 佢就係一路上好乖, 好生性的 "408" 啦 :)


點解叫佢做 "408", 容後公佈啦


上一篇 : 旅途就如一場夢
下一篇 : 阿福的同路人 


--> 回頁頂


--> 到目錄
  

沒有留言:

張貼留言